DARK TO LIGHT

Vilken helg jag haft! Har jobbat hela helgen, men inte hindrade det från att köra fest i lördags med tjejerna. Vi var hemma hos Johanna för att fira hennes hemflytt igen, inflyttningsfest kan man säga. Hehe
Därefter åkte vi ner till Bryggan och sedan blev vi övertalade till att hänga med på efterfest. Att jag skulle jobba i söndags låg lite väl långt in i tankarna och när vi sedan är på väg hem i taxin klockan fem på morgonen och mitt alarm sätts på klockan åtta kom verkligheten ikapp en aning.. Men var ändå pigg på jobbet, dock fick Madde stå ut med lite överenegi från min sida. Typ som att jag härmade Batman ett X antal gånger, men vad gör det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0