I WANT TO WAKE UP IN THE CITY


Bild från i lördags

Vilken helg! Har verkligen haft fullt upp sedan jag kom hit i fredags. Då hann jag ordagrant bara ställa ner väskan, äta lite och byta om innan jag åkte iväg till Nathalie och Anton för fest. Vi hamnade på Park lane och där dansade vi till sen natt.
I lördags, efter jag gnuggat sömnen ur ögonen, mötte jag Emma på stan för lunch och presentköp. För på kvällen väntades det inflyttningsfest hos Malin och Katarina! Där bjöds det på plockmat i form av snittar, dipp, ost, vindruvor, gurk- och morotsstavar och annat gott som sedan sköljdes ner med bubbel. Efter en musiklek och ännu mer bubbel beställde jag och Emma en taxi ut i nattlivet. Vi hamnade på Peacock där vi hängde hela kvällen! Så klart hanns det med lite nattmat på donken innan jag stupade i säng framåt fem-tiden.
Söndagen bestod av bästa bakishänget med Emma, Malin och massa mat på Moon thai.

Nu är jag fortfarande kvar i Göteborg och stannar förmodligen här tills imorgon kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0