CAN'T STOP SMILING

Åh, har verkligen haft en världsbäst dag idag! Vaknade upp i Göteborg med strålande sol, ljudet av spårvagnar, måsar och en massa roliga planer för dagen. Mötte upp Nathalie på stan och eftersom det var hennes födelsedag idag firades hon med en räkmacka och sedan årets första glass vid vattnet. Så härligt! Sedan gick vi på stan ihop innan hon skulle bege sig iväg till hemliga planer.
Så jag satte mig i solen en stund och väntade på Bredell istället. Vi började med en kaffe vid vattnet och även vi gick en vända på stan. Köpte endast ett nytt senilsnöre på Monki till mina solglasögon. Bra där Jessika!
Nu är jag hemma igen och ska alldeles strax krypa ner i sängen.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Ebba

Vart är din kompis råsnygga kavaj ifrån?!

2012-03-24 @ 10:49:19
URL: http://ebbapers.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0