WE DID IT

Hade sista skoldagen idag. Så konstigt att allt är över, känndes som att jag precis började.. Har haft så otroligt roligt och lärt mig så sjukt mycket under dessa tre månader. Ångrar inte en sekund att jag gjort denna utbildning!

Dagen började med att jag mötte upp Josephine, Nathalie, Sasha och Karolin på La pain för en brunch innan skolan! Sedan köpte vi blommor till våra lärare innan det var dags att börja med den sista lektionen. Vi sminkade oss fina, kollade på våra bilder från slutfotograferingen, där jag fick MVG på alla mina tre sminkningar!. Vi avslutade dagen med champagne, diplomutdelning och prat, alla tillsammans. Kommer sakna skolan så mycket och de nya vännerna jag fått. Kommer såklart hålla kontakten med dem, men ändå..
Nu blir det att andas ut i helgen, söka nytt jobb på måndag och sedan jobba hemma på Vagabond nästa vecka!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0