COLD AS ICE

Var i underbara Göteborg hela dagen igår. Hjälpte Emma att flytta ut det sista från hennes lägenhet och städa ur den. Sedan åkte vi till hennes nya och kollade läget där innan vi släpte av henne vid jobbet. Jag och Malin åkte vidare till stan. Blev såklart en lång lunch på Kosmos!
Sedan gick vi runt i alla sportbutiker som fanns för att hitta en skidjacka till mig. Vilket vi tillslut lyckades med! Vet dock inte om den är 100% jag.. Men måste ju ha en för på söndag blir det Sälen! Ska bli så sjukt kul.

Igårkväll träffades vi alla kusiner hemma hos Pernilla för tacomys med spel och massvis med onyttigheter! Trevligt värre. Jag och syster höll på att frysa ihjäl när vi åkte hem på kvällen sen.. Brr! Så blev nästan raka vägen i säng, som tur var låg jag jämte ett element.
Nu har jag kommit hem från Göteborg igen och ska alldeles strax sticka iväg till jobbet!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0