TIME FLY



Har precis kollat klart på love and other drugs. Gillar den filmen skarpt! Blev några tårar, skratt och cravings efter Jake Gyllenhaal, mums.

Ska nog alldeles strax lägga mig och läsa lite till syster kommer hem. Sedan imorgon blir det upp och jobba, sista "riktiga jobbdagen" sedan blir det mestadels helger framöver. Konstigt! Men ska bli mest kul, kommer dock sakna mina Vagabondare..


Vet inte hur mycket uppdatering det kommer bli nu till helgen. För blir ju jobb imorgon, sedan packning, mys och flytt till Göteborg på lördagförmiddag, WIIHO, utgång på kvällen och antagligen baksmälla på söndag. Men ska försöka uppdatera er vad som händer! Sist, men inte minst, så börjar min utbildning nu på måndag! Helt sjukt, som jag längtat och tycket det var jättelång tid kvar hela tiden, så börjar den om bara några dagar. Längtar!

Men ska allt ta och borsta mina tänder nu, god natt.



PS. Hittade denna gamla bild på mig och Malin. Jag är brunett, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0