TIERD AND ALL


Fina vikta högar med kläder är vad man finner i mina garderober nu.

PUH! Har hållit på i mitt rum i över två timmar nu.. Har rensat, vikt, slängt, provat och gjort om en massa i mina garderober och även städat mitt rum i övrigt. Räknade alla mina väskor och kom upp i över 50 stycken, ooops... Dock slängde jag en del av dem, så finns inte alls lika många kvar nu. Kanske uppåt 30 stycken, så nu är jag redo för att fylla på där igen. Hehe!
Slängde sjukt mycket med andra saker (läs, skit) också. Blev totalt två svarta sopsäckar som ska slängas och en vanlig papperspåse med kläder som ska skänkas bort. Skönt att bli av med en massa skräp!
Nu ska jag bara dammsuga mitt rum och sedan väntar det en promenad med Kajsa.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ohh, kanske finns det något av värde bland det du ska slänga/skänka bort? Som fattig student är man mer än sugen, har inte råd att köpa nytt...

2011-10-03 @ 18:40:26
Postat av: SVAR

Kanske det Pernilla :P

Du får kika på det!

2011-10-03 @ 18:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0