DO YOU FEEL IT


Så skönt det har varit med ledighet i två dagar! Åkte till Emma i söndags, som var hemkommen från Egypten, och sov där. Kände mig lite som en snögubbe jämnte henne, mindre kul.. Igår åkte vi till Jönköping. Jag skulle till IKEA, så hon åkte med. Köpte en extern hårddisk, smink, ett linne och lite på IKEA annars fanns det inte mycket kul.

Denna tisdagförmiddag mötte jag upp Emma, Alexandra och Johanna på Format för lite fika och gossip, mycket trevligt! Även Carro kom förbi en stund. Har aldrig varit på Format innan, men det var väldigt mysigt!
Resten av min dag har bestått i att fixa med olika saker inför flytten på lördag! Men nu ska jag kura ner mig i soffan framför några avsnitt av Gossip Girl.
Sedan väntar det jobb onsdag-fredag.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0