THIRD TIME LUCKY

Tredje gången gillt, så var det för mig i lördags. Tredje dagen på raken som det var dags för utgång!
Började med att kravla mig upp ur sängen för att åka ner med Emma till stan. Där mötte vi upp tjejerna för lite lunch och kollade lite på snowboard eventet som var här i Göteborg.

Lagom till kvällen fixade jag och kajsa oss hemma hos mig innan vi mötte upp Emma och Johanna hos Emma. Vi lagade pizza med parmaskinka, mozarella, roccula osv och drack cava och vin. Kvällen bjöd på en massa saker, först gick vi till Valand. Men tyckte inte det var så kul där, så drog vidare till Peacock innan vi avslutade kvällen på Parke lane.
Blev ännu senare denna kväll då vi somnade vid halv 7, så kan inte säga att vi gjorde många knop igår..
Men vilken helg, så sjukt roligt har jag haft det!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0