SATURDAYNIGHT

När jag slutade jobba i lördags åkte jag dirket hem för att duka och fixa lite inför kvällen. Det var grill/fest hemma hos mig som gällde!
De flesta dök upp vid sju-tiden som planerat. Här sitter Alexandra och Evelina och är söta som socker
Sandra och Sofie
Grillen fylldes snabbt med både kött, fisk, korv, ost och grönsaker
Malin var fin i min blåa klänning som hon lånat för kvällen
Killarna fick stå för grillandet
Efter vi grillat klart bestämde vi oss för att åka upp till Åvalla och spela lite brändboll!
Coffa agerade lite fotograf och arrangerade fina stilleben, haha
Men efter ett tag kom det alldeles för mycket mygg och mitt lag låg under med tjugo poäng.. Så vi bestämde oss för att åka hem till mig igen.
Där bjöd jag på tårta. Med tomtebloss på som antagligen var lite gamla, för alla vill inte fungera samtidigt. Men det gjorde inte så mycket, tårtan försvann utan problem ändå!
Peter och Johan
Under kvällen skaffade Coffa helt plötsligt grillz
Nicklas ville inte vara sämre han, så han hakad på och skaffade sig grillz också
Och såklart så apade Kajsa och Malin efter ;)
Ju mer kloack blev desto fler vänner kom och sa hej, bilderna blev suddiagre och minnet likaså. Men kvällen var toppen och jag hade jättekul med alla fantastiska vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0