RUN TO THE WATER

Imorses hämtade jag, syster och mamma upp farmor och mormor för en fika och lite mys på Hofsnäs!
Jag och Emma delade på dessa supergoda cupcakes!
Efter att vi fikat klart kikade vi runt lite på övervåningen på Hofsnäs
Där hittade jag denna fina lykta på golvet
En sådan här söt ljusstake vill jag med ha
och en mysig öppenspis!
Gillade även dessa små söta ljuslyktor
Emma och mormor!
Efter Hofsnäs åkte vi vidare till Torpa stenhus för att kika lite där
Farmor, mamma, jag och mormor satte oss ner i solen
Torpa gick vi in i en liten bord som hade världens minsta dörr! Inte ens jag kunde gå utan att böja på benen
Men det fanns både en skylt och en boll för att varna, väldigt smart
Inne i boden fanns det små söta salt och peppar skålar
Lillasyster och storasyster
Efter besöket på Torpa hoppade vi in i bilen och åkte hemåt igen, efter en helmysig förmiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0