MY DAY THROUGH THE IPHONE

Vid två-tiden åkte jag iväg till Emma för att spendera min dag med henne. Vi bestämde oss för att åka till Tranemo och köpa mjukglass, men det lockade inte så mycket när vi väl var där vände om och styrde kosan mot Hofsnäs istället för en fika i solen. Så mycket mysigare!
Sedan åkte vi förbi Ica, där vi funderade på att köpa blåbär men gjorde det inte..
Utan Emma ville (såklart) hellre ha godis. Fast hon köpte inget med dessa roliga namn. En miss tycker jag
Väl hemma igen skulle Emma epilera sina ben för första gången..
Stackarn tyckte det gjorde jätteont, medan jag mest tyckte det var kul!

Nu är jag hemma igen, hemma en fredagskväll. Snark.. Vill sitta på en uteservering i en stad med bara ben och en drink..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0