FEELS LIKE FOREVER

I gårkväll körde vi grill hos mig. Så efter jobbet åkte jag hem och dukade och fixade tills mina sötnosar dök upp
Här är en, hej Louice!
Jag åt en massa grönsaker och kycklingspett. Gjorde även världens godaste marinad helt själv!
Massor med godsaker hade vi på grillen
Medan vi väntade på maten gick alla bananas. Det hoppades och fotades hej vilt
Maaaat
Var allt sugen på att smaka på Emmas potatisar. Saknar pasta, ris och bröd nu efter en vecka utan dem..
Till efterrätt gjorde tjejerna gino och åt det tillsammas med glass, men det hoppade jag.
Smida lite planer inför sommaren!
Sedan fanns det såklart lite tid för att klia armen. Eftersom Louice är beroende av det.

Blev en väldigt lugn lördag med massor av god mat, goda vänner och bubbelvatten! Emma stannade kvar en stund längre än alla andra, men när även hon åkte hem gick jag och la mig. Skönt med en lugn helg. Så kommer vara superpigg till jobbet idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0