A FANTASTIC NIGHT

Efter jobbet igår hoppade jag och Emma in i bilen för att åka iväg till Malin. Vi myste med lilla Assar, som är skadad, buhu.. Sedan bokade jag och Malin hotell till Londonresan, är typ bara fyra veckor kvar tills vi åker nu. Jag längtar ihjäl mig!
När klockan slog sju befann vi oss på Vinci där vi hade bokat bord
Medan vi väntade på maten fick vi varsin smarrig sommardrink som smakade mango
Det var Emma, Malin och jag som blev gänget för kvällen, vi hade tänkt vara åtta stycken först. Men vad gör det, vi tre har så kul ihop så ingen skada skedd där inte!
Under kvällen pratade vi en massa om livet och vilka planer vi har. Hemligheter, skämt, sommar och vuxenlivet kom också på tal medan vi drack rosé och åt
Det fanns en massa gott att välja på i menyn
Jag slog till på pasta med en massa skaldjur i, mumma
Medan Emma tog hamburgare och Malin kyckling med pasta. Mycket gott var allt iallafall!
Jordgubbar och glass åt jag till efterrätt, har varit sjukt sugen på jordgubbar sedan i måndags så äntligen fick jag det!
Vaniljpanacotta blev Malins val
och Emma tog chokladfondant med en jättegod myntaglass!
Efter vi ätit upp, betalt och köpt en till cider flyttade vi ut till uteserveringen en stund. Där lärde bland annat Andreas oss italienska.
Medan vi gick hemåt framåt 12-tiden tappar vi bort Andreas och efter ett tag hör vi någon som hänger ut genom en taxiruta och ropar på oss. Såklart är det Andreas, så hoppar in i taxin och hamnar på en liten "mini-efterfest". Kul blev den, skrattade mestadels hela tiden till en massa youtube-klipp och dans till någon indisk låt som heter "tanku tanku" eller något liknande..
När vi kommer hem till Malin igen ringer det på dörren efter en kvart och in kommer Andreas och David i bara kalsonger. Dem går raka vägen fram till kylen och snor åt sig en öl. Haha!
När de väl drog sig hemåt igen kunde vi äntligen sova eftersom jobb väntade dagen efter. Men en ritigt kul kväll visade sig att det blev!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0