TIREDNESS

Firade Sandra som fyllt år igår, mycket roligt! Blev ändå inte supersent, men eftersom det numera är sommartid så försvann ju en timme helt plötsligt. När klockan var två blev den helt plötsligt tre och när pappa skulle hämta mig och Malin vid halv tre var den halv fyra. Så kände mig välförtjänt av min sovmorgon som jag tog till klockan tolv idag. Hehe. Har inte gjort mycket vettigt alls idag, förutom när jag mötte upp Kajsa vid 4-tiden för att titta på modevisning på Hotellet. Har några bilder, men är för trött för att fixa med det nu.. Så tar det imorgon!

Nu ska jag sminka av mig och sedan krypa ner i sängen! För imorgon väntar jobb, 10.30-19, så måste vara pigg då. God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0