MASQERADE

Fick inte med mig kameran i helgen.. Så har bara några bilder från iPhonen.
Här är en på Emma och mig, hon som hippie och jag som katt!

Efter jag kom hem från Göteborg i lördags var det stress, stress som gällde! Skulle iväg på maskerad/födelsedagsfest på kvällen och kom hem lite senare än planerat från storstaden. Men hann fixa till mig, åka till Emma och sedan komma iväg till Borås inte allt för sent i alla fall.
Vi började kvällen i Brämhult på förfest, efter tio dök våra taxibilar upp och vi åkte in till Borås, Viskan, där festen ägde rum. Möttes av ett glas champagne när vi kom in, sedan blev det dans mest hela kvällen. Så kul! I all hast bestämde vi oss sedan för att avsluta kvällen på XoY, så gick dit i utklädnindgskläder och allt. Men det var det värt! Hann med lite nattmat innan vi blev hämtade och sedan kröp jag och Emma ner i sängen vid 4-tiden. Sjukt lyckad kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0