FEELS LIKE I'M IN A REACE

Denna dag har bara flugit förbi. Jobbade några timmar först. På jobbet hade vi fullt med saker att göra så det gick snabbt. Var så duktig att jag åkte in och körde spinning tillsammans med Alexandra på Onyx efter jobbet. Var pinsamt längesedan jag tränade nu.. Men ska skärpa till mig och bli lika duktig som jag var på det innan. Har även förlängt mitt gymkort nu, så det är bara att köra på!

 

När jag kom hem från träningen åt jag denna kvällsmat, chiabatabröd med roccula, skinka, gurka och soltorkade tomater på, och granatäpple och färsk annanas efteråt. Så gott.

Nu ska jag nog ta och krypa ner i sängen och läsa några sidor i den andra True blood boken. Imorgon ska jag umgås lite med Emma, så måste ha en massa energi till det. Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0