PHOTO BOOTH

I lördags var tjejerna här. Mycket, mycket trevligt. Körde utgång på på kvällen och bakishäng i söndags. Som vanligt slår nästan bakisdagen festkvällen. Vi satt framför mitt photo booth och tog en massa bilder, skrattade så att tårarna rann!
Vid fyra tiden samlade vi lite energi, hämtade upp Emma och gick för att köpa lite sushi och thaimat. Mums, mums.

Nu igår kom Malin hit, mötte upp henne och Emma efter skolan. Vi gick lite på stan och sedan satta vi oss på Tranquilo för att käka lite. Åt hamburgare med getost, majskolv och typ pommes till det. Så jäkla gott! Efteråt vinkade jag och Emma hej då till Malin och gick hem till Emma. Sedan sov jag där och när vi vaknade imorses körde vi luciafrukost. Saknar dock snön utanför.. Men är lite lättad att slippa den med tanke på min sminkväska jag drar med mig varje dag. Hoppas bara det kommer till jul!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0