YOU KNOW WHAT YOU KNOW

Puh! Så var helgen slut. Har jobbat hela tiden, har ju varit Gällstad dagarna, så har haft fullt upp på jobbet!

Igår var jag med tjejerna bara, men hade sådan sjuk huvudvärk så vid tolv sa jag hej då och begav mig hemåt.
Efter jobbet idag kollade jag, Kajsa och Alexandra på när Emma och Louice spelade första handbollsmatchen för säsongen. Blev dock ingen vinst..
Har även varit ute och sprungit en runda och pratat med Emma som är påväg hem från Smögen. YAY!
Är så trött just nu att jag bara känner för att gräva mig djupt ner bland soffkuddarna och stanna där. Så hörs imorgon istället.
PUSS

Kommentarer
Postat av: emma

finaste du! <3

2011-08-22 @ 00:24:42
URL: http://emmabredell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0