WAY OUT WEST

Här kommer några av dem bästa bilderna från Way out West. Har hur många som helst! Plus en massa filmer, ska se om jag kan förstå mig på hur man lägger upp dem här. Isåfall kommer det sen med!

Det bästa var såklart Kanye West, två timmar uppträdde han och han hade lätt kunnat gjort det två timmar till. Sjukt kul att han sjöng trough the wire och några andra gamla godingar!
Robyn var även grym! Hon hade dock avskyvärda skor på sig och jag förstår mig inte på hennes frisyr.. Prince var kul att se, fast den enda låten som jag och Malin kunde var purple rain, som säkert höll på i 15 minuter. Med tanke på hans långa för- och efterspel på alla låtar. Men det var ju ändå Prince!
Hann tyvärr inte med Rebecca och Fiona, dels var vi lite sena ut och kön in till Parke Lane var hur låååång som helst, tråkigt.. Men var på Trädgår'n på fredagskvällen och lyssnade på ett band. Alla på dansgolvet kunde typ alla låtar medan jag och Malin inte hade en aning om vilka det var.. Haha.
Men hur som helst har denna helg var kanon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0