ONE OF THE BEST GIRL IN THE WORLD

Ska strax åka iväg till jobbet för att öppna och jobba några timmar, men först så ska jag åka och ge världens bästa Malin den största födelsedagskramen!
Jag behöver inte skriva att du är rolig, snäll, söt, givmild, god, modig, lugnet själv, smart, stilsäker, en djurvän, den som kommer med kloka råd, spontan, lätt att prata med, den som alltid skrattar åt mina dåliga skämt eller att du är den som jag litar mest på eftersom du redan vet allt det. Du är helt enkelt bäst och jag älskar dig min vän, även om ditt en öga är större än de andra och att du ibland är så trög när man förklarar saker att jag vill banka till dig i skallen så är du min bästa vän. Så, grattis Malin, idag är det din dag!

Kommentarer
Postat av: Malin

åhh, tack min ängel! haha, så mkt större är inte ena ögat ;)

2011-04-18 @ 11:28:10
URL: http://mhjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0