TURN THE VOLUME UP, WAY UP

Efter jag slutat jobba igår hämtade jag upp thaimat till mig och Emma. Vi gjorde oss fina, hällde upp ett glas med bubbel, åt kex och ost, pratade och taggade oss inför kvällen. Vi började kvällen, som sagt, på modefabriken. Mycket trevligt! Sedan bar det av till XoY, där var det kaos blandat med skratt och alkohol. Hoppade in i taxin en haltimma för sent, råkade äta upp gurkan i McDonalds cheesburgare och gjorde en hel kanna med saft innan jag och Emma kom i säng och somnade. Efter få timmars sömn var det dags att stiga upp och åka till jobet, tog allt emot lite.. Men var ganska så lugnt, så jag överlevde dagen! Nu ska jag nog gå och lägga mig, för imorgon väntar nya äventyr!
Här kommer lite bilder från igår,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0