A GOOD DAY

När vi kom till Göteborg i tisdags var vi så hungriga att vi hoppade in på Pizza hut och frossade i deras pizzabuffé. Gott! Sedan var jag så viktig när jag pratade i telefonen.
Då passade Malin på att dricka upp sitt stora glas med fanta
Vi funderade en halvsekund på om vi skulle ta något på listan, men det var ju faktiskt bara tisdag, så vi nöjde oss med vår fanta.
Ett stopp på Espresso House hann vi också med innan vi åkte tillbaka till syster. Denna muffins åt jag.
Malin ville också vara viktig och prata i telefonen.
Tråkigt väder i form av regn hade vi..
Men det klarade jag fint med mina gummistövlar från Vagabond!
När det bara var smulor kvar på tallriken mötte vi upp Pernilla på stan och åkte sedan till Emma. Vi handlade en massa mat och lagade fijatas och åt glass till efterrätt. Mycket trevligt!
Katarina fick dock inte vara med, hon var portad. Sjuk som hon var, mindre kul..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0